woensdag 24 juni 2009

Verhaal van Rick nr.1


De eerste dag dat we op Curaçao waren we al gelijk moe. De volgende dag hebben we gerust en rond gekeken. Maandag moest Mitch naar therapie en ik ging naar de kidsclub. De kidsclub is bedoelt voor de broertjes en zusjes van het therapiekind. Zo kunnen die zich ook vermaken. En daar je mag hele leuke dingen
doen zoals haaien voeren, speurtocht, knutselen en snorkelen! Daar waren alleen Duitse kinderen ik was de enige Nederlander. Dat vond ik niet leuk maar de kidsclub blijft toch leuk.
Dinsdag was er geen kidsclub en toen ontmoette ik Frank van Mosselveld dat is een verdediger van RKC Waalwijk en met hem ging ik naar Mitch kijken en ik krijg vrij kaarten voor twee wedstrijden van Frank en ik heb zijn handtekening!!!!!


Dit was mijn eerste verhaal.


groetjes Rick

2 opmerkingen:

Tamara zei

Hoi Rick en de rest,
Hoe gaat het daar op vakantie?We vinden het leuk om jullie filmpjes te kijken en jullie stukjes te lezen. Voor je stelopdracht krijg je van ons een goed!
Tot vanmiddag,
groetjes, je klas

Maykel zei

Heej Rick,

Leuk joh al je verhalen! Binnenkort dus naar Rkc-WII;)

Zie je snel!

mzl