woensdag 1 juli 2009

Derde en laatste verhaal van Rick


Maandag was mijn eerste dag voor de junior dolfijn trainers cursus en ik moest er al om 8 uur zijn.
Maandag: heb ik als eerst een encounter gehad een dolfijn ( een encounter is dat je niet met dolfijn zwemt maar dat je gewoon in het water staat ) en daarna heb ik een show van dicht bij gezien. en de hand signalen geleerd.
Dinsdag: heb ik met dolfijnen gezwommen en daarna moest ik vis maken en in de bakken doen
en daarna een show gegeven met dolfijnen. het ging goed en ik had mijn diploma gehaald en daarna moest ik een quiz maken en daarvoor ben ik ook geslaagd.

Woensdag: ben ik met Mitch naar de therapie gegaan en heb ik geholpen op het blauwe platvorm. daar heb ik GeeGee kunstjes laten doen en Mitch geholpen.

en die drie dagen waren geweldig.

groetjes van Rick en alle kinderen van 7b wens ik een fijne schoolreis.

1 opmerking:

Familie Croon zei

Rick, van harte gefeliciteerd met het behalen van het diploma assistent dolfijntrainer. Dat heb je HEEL GOED gedaan. Fijn dat jullie daar zo genieten, helaas zit het er al weer bijna op... Hier is de zomervakantie net begonnen, komende nacht stappen wij in de auto om te gaan kamperen in Frankrijk. Wij wensen jullie nog heel veel succes en plezier de laatste dagen op Curacao, en uiteraard een goede terugreis. Hartelijke groeten, familie Croon uit Heiloo.
P.s. Bedankt voor alle mooie verhalen, foto's en filmpjes, erg leuk om dagelijks te volgen.