zondag 28 juni 2009

Tweede verhaal van Rick


Gisteren ging ik met een dolfijn zwemmen en mama en papa. De dolfijn waar ik mee zwom heette GeeGee het was een rustige dolfijn ze was lief. Als eerste ging mama in het water en daarna ik en daarna papa. Je mocht veel kunstjes doen met de dolfijn zoals: de dolfijn een high five, kusjes geven, aan haar rugvin trekken en dan ging zij op haar rug liggen en ik pakte haar flippers en scheurde ze met mij door het water. Je mocht ook haar nat spetteren en spetterde zij terug. En op het laatst pakte ik het bodyboard en moest ik in het water liggen en duwde GeeGee mij voor uit. En daarna mocht ik een visje geven en gingen we douchen. En ik voelde me geweldig.

Maandag en dinsdag ga ik naar de dolphin acedemy voor een junior dolfijn trainers cursus daar schrijf ik over een paar dagen nog een stukje over.

Groetjes van Rick

1 opmerking:

Wijnand zei

Beste Corina en familie,

Fantastisch dat het weer zo geslaagd is en jullie het naar je zin hebben. Geniet er nog van.

Groeten
Wijnand Tigchelaar
w.tigchelaar@tigchelaar.nl